יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

Empties #1




אחד הרגעים האהובים עליי הוא כאשר מוצר מגיע לסיומו, כאשר אני יודעת שסיימתי אותו ועכשיו אפשר לקנות מוצר חדש במקום המוצר שנגמר. בפוסט הזה אני אחלוק איתכן את דעתי על המוצר, ואת ההתלבטויות שלי לגביי לרכוש אותו מחדש.

יש מוצרים שנשארים איתי תמיד ואני נאמנה אליהם לחלוטין, ויש מוצרים שמגיעים להתנסות זמנית ולאחר שהם מגיעים לסופם דרכינו נפרדות.

מוצרים בתחום האיפור:

revlon colorstay foundation

קניתי את המייקאפ הזה בעקבות המלצות שקיבלתי עליו, אמרו לי שהוא מתאים לעור מעורב עד שמן ושהוא ללא ספק יראה טוב על העור שלי.
אני חייבת לציין שבתקופת החורף אהבתי אותו מאוד, אבל לתקופת הקיץ הוא ממש לא התאים לי, הוא הרגיש מאוד כבד על העור ונראה לא טבעי כלל.
המרקם שלו לא קליל, הוא מזכיר לי קצת את הדאבל וור של אסתי לאודר במרקם.
הוא ללא ספק מייק אפ טוב, אבל לא אהבתי אותו בקיץ. כנראה ארכוש אותו שוב לתקופת החורף.

revlon colorstay pressed powder 
את הפודרה השקופה של רבלון קניתי לאחר התלבטויות בינה לבין הפודרה הרגילה שלהם, הפודרה השקופה היא כמו כל פודרה, נועדה על מנת לקבע את האיפור ולמנוע הברקות לא רצויות... סוג העור שלי הוא מעורב בקיץ ורגיל בחורף, לכן בחורף אני בדרך כלל נמנעת משימוש בפודרה כי אני לא מעריצה של המראה המפודר מדי. את הפודרה הזו קניתי ממש בתחילת הקיץ כדי לראות אם יש הבדל במראה שנוצר עם פודרה שקופה לבין המראה שנוצר עם פודרה רגילה, לא ראיתי משהו יוצא דופן ולכן כנראה לא אקנה אותה במיוחד, אולי לאחר שאסיים את הפודרה בה אני משתמשת עכשיו אחזור אליה.

מוצרים בתחום הטיפוח:

l'occitane hand cream cherry blossom
התאהבתי בקרם הידיים הזה. הוא מלחח אבל לא משאיר תחושה שומנית, הוא מריח נפלא והוא קטן וקומפקטי כמו שאני אוהבת.
הדבר היחיד שאולי ימנע ממני מלקנות אותו שוב הוא המחיר הלא כל כך נוח, כי במחירים נמוכים יותר אפשר למצוא קרם שיעשה עבודה זהה... אבל ללא ספק נהניתי מכל רגע שהשתמשתי בו (ניתן לראות שסחטתי כל טיפת קרם מהשפופרת).

Crema Total Moisture

תחליב הרחצה של קרמה מבטיח המון – והוא בהחלט מקיים.
לפי החברה המוצר אמור לשמור על לחות העור לאורך כל היום, להעשיר את העור בלחות, להגמיש את העור ועוד הבטחות רבות.
העור שלי הרגיש נעים ומלא חיוניות לאורך כל היום, אמנם באזורים הפחות רכים בגוף שהם הברכיים והמרפקים התחליב לא עשה שינוי רב.
לתחליב מתלווה ריח נהדר ונקי שנשאר על העור לאורך היום.
בגלל כל הסיבות האלה ניתן להסיק שארכוש אותו שוב, אבל אני כנראה לא אעשה זאת בזמן הקרוב כי אני נהנית להחליף תחליבי רחצה ולבדוק ריחות שונים.

שמפו לתלתלים של ניוואה
עשיתי טעות, קניתי שמפו לתלתלים כשהשיער שלי בפועל עבר החלקה יפנית.
ניסיתי את השמפו בכל מקרה, כי אי אפשר לדעת... ואהבתי את התוצאה!
הוא העניק לשיער שלי מראה חי יותר, השיער נשאר חלק אבל היה נראה קצת יותר טבעי ויותר בריא.
לאחר כמה שימושים העברתי אותו לאמא שלי – לה יש תלתלים מקסימים והיא גם נהנתה ממנו.
אני לא ארכוש אותו שוב כי הוא לא מיועד לסוג השיער שלי, אבל אמא שלי אהבה אותו מאוד ואולי היא תרכוש אותו לעצמה בעתיד.

laline - double bubble
את הסבון רחצה/קצף אמבט קיבלתי ליום האהבה מבנזוגי המקסים כחלק מחבילה לאמבטיה.
המחשבה המקורית הייתה שנשתמש בו כקצף לאמבט היות ואני מכורה לאמבטיות ארוכות, אבל מהר מאוד התגלה כי ה"קצף לאמבט" הזה לא מקציף! ולא עושה בועות! ולא כלום!
התאכזבתי קצת ללא ספק, אבל לאחר הגילוי המבאס השתמשנו בו כסבון רחצה רגיל, והוא היה נחמד... הואט מריח מריח מאסק חזק מאוד ומשאיר ניחוח חזק לאחר הרחצה, אבל הוא מייבש את העור. אני לא ארכוש אותו שוב, אין בו משהו מיוחד והוא די יקר לסבון רחצה.

אז הפוסט הגיע לקיצו, ואני אשאיר אתכן עם תמונה סתווית שצולמה אתמול לאחר הגשם הקליל שטפטף על חלוני, והזכירה לי את המשפט המפורסם של בית משפחת סטארק מהסדרה "משחקי הכס".

WINTER IS COMING!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה