יום שישי, 6 בספטמבר 2013

All My Love

זהו פוסט ראשון בסדרה שנקראת "All My Love" ותעסוק במוצרים מכל מיני תחומים (איפור, טיפוח, אמבטיה..) שאני לא יכולה בלעדיהם!

הפעם אני אכתוב על מוצרי איפור שאני לא רואה את עצמי עוברת את היום בלעדיהם...

המוצרים שיופיעו בהמשך הפוסט נבחרו בקפידה מתוך עשרות מוצרים, והוחלט שהם ללא ספק המתאימים לי ביותר.

הנבחרת המנצחת

המוצרים הללו הם מוצרים שמסתובבים איתי קבוע לאורך כל היום ומשמשים אותי בכל אירוע באשר הוא.

נתחיל עם הראשון, שכבש את ליבי מהרגע שהבחנתי בו:

MAC - Rebel


הגוון השמימי, המרקם המושלם שבמושלמים והאריזה הפשוטה אך יוקרתית בהחלט גרמו לי לחטוף אותו מהמדף ולרכוש אותו ברגע.
הוא ללא ספק מתאים לכל אירוע, במידה ושמים שתי שכבות נוצר גוון סתווי יפיפה, עמוק וכהה כמו שאני אוהבת. אך ניתן להתאים אותו גם לימי הקיץ הקלילים במידה וטופחים אותו קלות על השפתיים.

נמשיך עם מוצר שבלוגריות רבות היללו, והחלטתי שגם אני חייבת לנסות,

Yves Saint Laurent Touche eclat



טוש האקלה של איב סאן לורן מתפקד כמעיין שרביט קסמים, אני משתמשת בו כקונסילר להסתרת כהויות מתחת לעיניים,  להסתרת כתמי פיגמנטציה ואפילו להארות.
כבר בשימוש הראשון בו היה ניתן להרגיש את הפרפרים בבטן ולראות את המבט המאוהב על פניי - הוא היה הקראש הראשון שלי.

Estee Lauder - Spiced Peach Eyeshadow Quad


את רביעיית הצלליות הללו קניתי במקור כי חיפשתי צללית כתמתמה עדינה שתתאים לגוון העור שלי.
לא ידעתי מה מצפה לי... לאחר שבוע זנחתי את הצללית הכתומה לטובת שאר הצלליות, התאהבתי בצבעים הטבעיים הללו ובמראות העדינים והדרמטיים שניתן ליצור בעזרתם.
מהר מאוד התפקסתי על עצמי והכנתי כמה מראות זריזים שאני יכולה לשלוף מהמגירה בכל אירוע. בעזרת הצלליות הללו ניתן להכין מראות מאוד טבעיים ויומיומיים, אך גם איפור מעושן שמתאים לאירוע ולערב.

Revlon Colorstay pressed powder 


המוצר האחרון הוא מוצר שהתוודעתי אליו בעקבות חברה קרובה, היא המליצה לי עליו בפה מלא והבטיחה שיתאים לסוג העור המעורב-שומני שלי.
בהתחלה לא יכלתי לסבול את המראה המפודר שהפודרה העניקה לפניי אך אחרי שכנוע נוסף מצידה, החלטתי לנסות להניח אותה עם מגוון מברשות. 
אני לא מפסיקה להודות לה ששכנעה אותי לנסות את הפודרה הזו, כי היא מעניקה לי עור בעל מרקם אחיד ומראה מאט, כמו שאני אוהבת... במיוחד בימי הקיץ המהבילים.


אלו בהחלט האהבות הגדולות שלי בתחום האיפור, אשמח לשמוע על מוצרים שאתן לא יכולות בלעדיהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה