יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

נעים להכיר!

טוב, הנה זה מתחיל...

חשבתי מה לכתוב בפוסט הראשון שלי, ועדיין לא החלטתי... האצבעות רועדות קצת.

אני רון, כמעט בת 20.
בשנתיים האחרונות מאוד התקרבתי לכל הקטע של איפור וטיפוח ואופנה ובגדים.
זה משהו שמאז מתמיד היה חזק אצלי, אבל בזמן האחרון זה תפס חלק גדול יותר בחיים שלי.
התחלתי לקרוא יותר בלוגים ולראות סרטונים ביו טיוב ולאט לאט זה נכנס להיות משהו שגרתי אצלי.
תשאלו כל מי שמכיר אותי, כשצריכים עצה בטיפוח או איפור מגיעים אליי :)

לאחרונה החלטתי לפתוח בלוג, אבל לא הייתי בטוחה אם זה משהו שיתאים לי, אמנם אני יצירתית, אבל יש המון דרכים לבטא את עצמי בהם.
אז התחלתי לצייר, וליצור, גם דברים כמו מסגרות לתמונות או כרטיסי ברכה, וגם מראות איפור מעניינים.
חברה קרובה הציעה שאני אפתח את הבלוג, אתמקד בצד של האיפור והטיפוח, אבל מדי פעם גם אראה דברים שהכנתי, ואסביר איך מכינים אותם.

 אז הנה אני כאן! מקווה שתהנו ממה שתראו... 

2 תגובות: