יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

פינת הלק השבועית

בן זוגי יוכל להעיד שלקים הם חלק מרכזי בחיי.

אני אוהבת לקים. את כל הצבעים, המרקמים, ההדפסים והגימורים.
אחת החברות האהובות עליי היא סיאטה, חברה בריטית מקסימה עם לקים פשוט נפלאים.
המברשת נוחה, הצבעים יפיפיים, והפפיון הגדול מסאטן עושה לי חמים בלב. יש מה לא לאהוב?!




אחד הצבעים האהובים עליי הוא גוון הנקרא "Fashionista Sister" ומספרו 015.
זה גוון סגלגל מהמם ביופיו, הוא מנצנץ, מבריק, שבכל תאורה נראה מעט שונה.
בדרך כלל אני מעדיפה את הגוונים הכהים והאפלוליים... אלו שמזכירים שמיים שחורים בלב מדבר או ים כחול כהה בלילה.
בקיץ אני תמיד מתלבטת אם יש מקום לגוונים הללו, ותמיד אני משכנעת את עצמי שכן, הגוון הכהה והחורפי הזה מתאים לי גם בקיץ !






הצבע הזה בהחלט אחד מהאהובים עליי, ואילו לקים אתן אוהבות?

2 תגובות:

  1. צבע מקסים שאכן מתאים יותר לסתיו/חורף. אני בקיץ נוטה יותר למנטה ולאפרסק ולפעמים גם לורוד בזוקה צועק. בחורף - כל מה שכהה הולך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לחלוטין! בקיץ גם אני בדרך כלל נמשכת לצבעים הבהירים יותר... אבל התגעגעתי לחורף :)

      מחק